О нама

Ми смо тим обучених, искусних ИТ стручњака који са поносом служе европској заједници

У 2Цлоуд.ме, ми смо ИТ професионалци и инжењери који могу да помогну да ваши производни системи буду и функционишу, без обзира на то која је ваша индустрија. Знамо све о рачунарима, мрежама, телекомуникацијама, серверима, базама података, облацима, интранетима и софтверу. Ако имате проблем, потребно је да нас позовете јер имамо савршено решење.

-

Антон Гостев

Оснивач

Рад са нестандардним захтевима:

Процена потенцијалних претњи ометања рада великог географски распоређеног холдинга приликом промене редоследа временских зона, промене географске референце временских зона и преласка на летње рачунање времена. Провера исправности званичних ажурирања које је објавио Мицрософт за све инфраструктурне сервере и канцеларијске апликације. Провера прелаза појединачних и понављајућих догађаја планирања и одржавања. Процена ризика од десинхронизације и заустављања рада целокупне инфраструктуре и корпоративне мреже корисника


Завршени радови:

- Аналитика пословних процеса везаних за цикличне догађаје

- Развијена је посебна скрипта за проактивну промену временских зона у случају десинхронизације догађаја након што се открије стварни прелаз


Резултати:

- Ниво ризика од квара и гашења целокупне инфраструктуре оцењен је као мало вероватан

- Имплементирана скрипта је помогла да се елиминишу мали догађаји са малим импакт фактором и избегну незадовољство корисника и поремећаји у раду географски распоређене структуре компаније.

Оптимизација инфраструктуре

Велика транспортна компанија са географски распоређеним канцеларијама и филијалама покренула је пројекат консолидације свих одељења у јединствену инфраструктуру.

Сложеност задатка: велика варијабилност конфигурација (више од 15), укупан број корисника је више од 2000, висока критичност према прекидима у комуникацији и доступности корпоративних информационих система са потенцијалним ризицима губитка података.


Завршени радови:

- Развој референтне архитектуре

- Израда индивидуалних планова миграције

- Израда распореда и процедуре за миграцију

- План резервне копије података и тренутне конфигурације

- Процена ризика од гашења и разградње сваког корпоративног информационог система


резултат:

- Више од 20 сервера је пуштено

- Оптимизација сервиса, времена ажурирања и подршке

- ТЦО инфраструктуре смањен за 20%

- Преиспитивање потенцијалних безбедносних ризика показало је смањење за неколико пута

- Направљена јединствена платформа за покретање и управљање корпоративним апликацијама за пословање


Ублажавање ризика

Велика банка са више од 15.000 корисника, приликом процене ризика од отказивања различитих информационих система, открила је висок ниво утицаја интерног маил сервера заснованог на МС Екцханге-у на функционисање основних пословних функција. У складу са резултатима процене, наложен је рад на припреми плана хитног опоравка у случају квара поштанске службе


Завршени радови:

- Испитана актуелна инсталација и верификација прописа о раду система

- Припремљена листа потенцијалних сценарија за квар и прекид рада поште

- Развијена је процедура за тестирање и идентификацију проблема, као и процедура за рутински хитан опоравак

- Спроведена обука за особље ИТ сектора


Резултати:

– Годину дана након завршетка радова, дошло је до технолошког квара приликом ажурирања система, због чега је сервис обустављен. Због присуства прописа и спровођења упутстава, системски инжењери су систем рестаурирали за 20 минута

- Урађена је накнадна процена резултата која је показала да недостатак прописа захтева од инжењера до 24 сата да пронађу и отклоне проблем. У ствари, банка би била парализована на један дан, губици су износили стотине хиљада долара / евра

Проблеми са плутањем

Купац је велика малопродајна компанија која истовремено управља са два паралелна система корпоративне поште, са великим бројем корисника и поштанских сандучића. Постојао је повремени проблем са неуспешним испоруком поште, који је вероватно био узрокован неуспехом услуге транспорта на страни Екцханге сервера.

Ситуацију је компликовала висока критичност задатка за основну делатност компаније, јер је узроковала застоје у главним операцијама за пренос информација између дистрибутивних центара, продајних места и логистике компаније.


Завршени радови:

- Анализирана акумулирана статистика о логовима прикупљеним са сервера поште.

- Провера исправности подешавања

- Урађене измене подешавања у складу са методологијом за постављање гео-дистрибутивних система поште и интеграцију са системима поште треће стране


резултат:

- Отклањање периодичних грешака које се јављају на транспортним услугама предузећа

- Посао је обављен без потребе за реинсталирањем сервера, променом конфигурације или заустављањем корисничких сервиса

Смањење ризика

Велика банка са великим бројем филијала и одељења користи МС Екцханге као систем корпоративне поште. Пословни процеси су постављени тако да је систем главни за размену порука између запослених и да је укључен у главне пословно критичне системе. Главна потешкоћа у раду, одржавању и ажурирању овог система је његова гломазност и географска дистрибуција. Као резултат тога, високи захтеви за инжењере који одржавају систем.

Циљ: Смањити ризике од потенцијалног гашења или квара језгра система током одржавања и рада


Завршени радови:

- Анализа и верификација активности за реализацију планираног посла, идентификовање потенцијалних грешака и процена утицаја „људског фактора“

- Израда скрипти за аутоматизацију рутинског одржавања, њихова имплементација у текући рад инжењера

- Развој транспортних агената за реализацију задатака које поставља наручилац


резултат:

- Свођење ризика од заустављања система током планираног рада на нулу путем прелиминарне провере редоследа рутинског одржавања и аутоматизације ручних операција.

Share by: